הנגר בחנות הרהיטים
לקוח -
חרש
תעשיה - רהיטים
שירותים -
מיתוג| עיצוב| פרסום

האתגר.

עולם הריהוט נע על סקאלה. בקצה אחד נמצאים חנויות הרהיטים ובקצה השני הנגרים והייצור המותאם. החנויות מביאות איתם גב חזק, מחירים טובים כתוצאה מייצור בליינים, תצוגה ויזואלית נוחה וכו, אך כוללות בתוכן חסרונות כמו מוגבלות בהתאמה, תכנון לא מותאם אישית ועוד. כל שינוי מייקר מאוד את העלויות ופעמים כלל לא אפשרי. הנגרים מביאים איתם פלוסים של תכנון מדויק לפי צרכים, איכות גבוהה הרבה יותר, עיצוב יחודי ושונה, גימורים מדויקים, ואחריות אישית (שיכולה להוות גם חסרון) ,אך העלויות אצל הנגרים גבוהות מאוד, החיסרון בעבודה מול גורם פרטי, זמן הביצוע ארוך יותר ויש פער בין הדמיון למציאות הסופית, חורש באה כדי לייצר מציאות שמגשרת על הפער בין 2 הקצוות ומביאה לעולם בשורה חדשה

הפתרון.

כחלק מהתהליך בנינו אסטרטגיה עסקית המבדלת את החנות ומציגה קונספט חדש ואחר בצורת המכירה וההנגשה של הרהיטים. התבססנו על המציאות שבה דירה נקנית בהרבה כסף, מוכנים לשלם על מטרים נוספים עלויות גבוהות מאוד הכול בשביל נוחות ואיכות חיים. סופגים עליות מדדים, משקיעים במטבח מאובזר ונוח, במיזוג איכותי, סורגים וכו, הכסף 'נגמר' רגע לפני שלב קניית הרהיטים, המטרה היתה לשנות מיינדסט: כל ריהוט חייב תכנון. ריהוט מתוכנן שווה יותר ממטרים של דירה, הוא חוסך מקום, מארגן את החיים ומאפשר המון! המותג מביא ללקוח ערך של נגר- מוצר מתוכנן בדיוק לצרכים שלו עם הרבה פיצ'רים שהופכים את חוויות האחסון והשימוש השוטף למשימה קלה ופשוטה ומכאן יצאנו למשפט: הנגר בחנות הרהיטים.

קריאטיב.

תכירו, חרש: משפחה של עצים מלוכדת גדלנו על חוסן משפחתי ועמידות בכל התנאים וחיכינו ליום שהנגר יבחר את הטובים בינינו לריהוט על זמני, ופונקציונליות מחבקת תחרשו עלינו.
חורש
בלוגו הבענו את ההתאמה של הרהיטים לתכנון הבית והתאמת התכנון של הבית לריהוט השרטוט המחולק יוצר את המילה 'חרש'. צבעי המותג כוללים את צבעי העץ האופיינים לנגרות וריהוט + הצבע הירוק שמבטא את העומק והסטייל שיש לריהוט מושקע ומתוכנן באמת בשפה הצילומית יופיעו אך ורק רהיטים שתוכננו באופן מיוחד גם ברמה התכנונית וגם ברמה העיצובית.
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש
חורש