בטוח. במהלך בטוח
לקוח -
WINNER
תעשיה - פיננסים
שירותים -
מיתוג| עיצוב| פרסום
נושא המשכנתאות הוא נושא מאתגר. השוק רווי בנותני שרות בתחום הזה, החל ממאכערים- קומבינטורים שאחרי הצלחה אחת הגדירו את עצמם כמומחים וכלה במומחים אמיתיים. ים המושגים הבלתי ניתן כמעט להבנה מונע מהלקוח להבין האם העסקה שהוא עשה משרתת אותו או מזיקה לו לאורך שנים, בפרט שהרבה פעמים ההחזר החודשי המוזל נראה ללקוח כמטרה עצמה כשבאמת של הדברים זה פרמטר אחד מתוך הרבה. המציאות הזו מביאה את לקוחות הקצה לטעות ביחס ללקיחת המשכנתא, והמטרה הסופית של כל אחד מאיתנו- לחיות ברווחה כלכלית- מתרחקת ומסתבכת.
WINNER
WINNER
במחקר על נותני השרות גילינו 2 נקודות תורפה משמעותיות: קומבינטור לרוב נופל בתוצאה, יש לו חסר בידע, לימודים מקצועיים ותארים. ולא יכול לקחת בחשבון את הפרמטרים הנכונים לכל מקרה ומקרה. לעומת זאת, מומחים יודעים את העבודה, פגשו מקרים רגילים ומקרי קצה, ומביאים איתם ידע רב ומדויק. רק שמומחים לרוב נופלים בתהליך, שוכחים בדרך את הלקוח ואת השיקוף שנותן את הבטחון וללקוח הקטן נשאר לתת אמון מלא בלי כלים לבחינת התוצאה. המציאות הזו יוצרת תסכול גדול אצל הרוכש. והבטחון הנדרש מתפספס. מהות המותג של ווינר היא לתת את הבטחון הזה. שיקוף מלא בתהליך כדי להגיע לתוצאה הכי טובה שיש. המודל שבנינו יחד עם ווינר מאפשר לכל לקוח לקבל תמונה מלאה של כל המהלך האסטרטגי ולבחור יחד את הדרך הכי בטוחה.
שפת המותג החדשה של ווינר מדברת אסטרטגיה. מהלכים, תכנון, חשיבה מדויקת. המטרה היתה להכניס את המאפינים של השחמט: שחור לבן, משבצות, כלים. יחד עם המאפיינים של הבטחון הפיננסי: תחכום, מורכבות, גמישות ואפשרויות. כל אחד על לוח השחמט משחק תפקיד משמעותי ונותן את החלק שלו כדי להגיע לנצחון: הצריח שצופה על הלוח ומשקף את המהלך המתוכנן, הפרש שמאפשר לעקוף במקום לפרוש, הרץ שסולל את מסלולי המשכנתא המלכה הבטוחה, הכל כדי לצאת מלך.
WINNER
לקחנו את קוביות השחמט הוצאנו אותם מהשחור לבן, שחקנו עם הריבועים המקובעים והוספנו להם גמישות ואין ספור אפשרויות. צבעי הכחול - צבעי הבטחון משדרים מסירות שלווה וזרימה בכל מקרה, נתון קריטי בתהליכי הוצאת משכנתא. הכתום היצירתי נכנס גם ופתח עולמות של למידה והתנסות. ואליהם נוסף גם הצהוב החרדלי מעט שמסמל את האינטלקטואל ומביא את הערך של החריצות הכל כך מאפין. במקביל יצרנו שפה שחמטית מנצחת שמבטאת בשחמטיות את הערכים הבטוחים של ווינר ומאפשרים את התקשורת הבינאישית ואת הידע המדויק שהלקוח צריך לקבל.
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER
WINNER