PEACE OF MINE
לקוח -
שרה פוגל
תעשיה - נדלן
שירותים -
אסטרטגיה

האתגר.

כבר מזמן הפכה ירושלים למקום משכן וחיבור לאנשי חו"ל אוהבי הארץ. בקהלים רבים כל מי שיכול להרשות לעצמו רוכש נכס לאחיזה בארץ, והצורך הזה הפך להיות סמל סטטוס חברתי בסיסי. הנדלן מהסוג הזה פורח בירושלים, ופרויקטים רבים צומחים לקהל היעד הזה. בתהליך המיתוג ל'אלטנוי', פרויקט דירות בלוקיישן נדיר: רח' פראג, בין רח' הנביאים לשטראוס, מרכז החיבור של ירושלים, דירות ייחודיות בגודלן- 60 מ"ר, רמת גימור גבוהה מאוד ותנאים סוציואקונומיים גבוהים מאוד. נדרש מאיתנו פיצוח בשני היבטים: המטרה הראשונה היתה ליצור בידול, כשכל הפרויקטים המקבילים מדברים גם הם על לוקיישן, גימור, ותנאים איך מייצרים הבטחה חדשה ובעיקר שונה. המטרה השניה והלא פחות מרכזית היתה לפצח איך מוכרים 60 מטר כדירה לאמריקאיים שרגילים לסטנדרט גבוה בהרבה? ההבטחה הרגילה של נכס בארץ וכו- לא עובדת כאן.

הפתרון.

להפוך חסרון ליתרון זה אחד הדרכים המדהימות לפתור בעיות בצורה מוחצת. בתהליך הפיצוח לקחנו את הנתון של גודל הדירות שעד כה הוצג כחסרון ומינפנו אותו לתשוקה אחת גדולה: הכמיהה הפנימית היהודית לאחוז בארץ + הרצון התדמיתי החזק + הגיחות לירושלים והצורך במקום להיות בו = 'סוויטה', מלון, פינה שקטה בלב ירושלים התמקדנו בקהל היעד המאופיין ברמה סוציואקנומית גבוהה, ביזנסמנים, מסתובבים בחברה גבוהה ורוצים דירה בירושלים בשביל הסטטוס, הם מגיעים לגיחות קצרות לארץ ומחפשים גם פתרון שהות, ובעיקר להיות קרובים למרכז החרדי הירושלמי, ולהרגיש את הדופק של ירושלים מקרוב.

קריאטיב.

המילים PIECE OF MINE מגלמות את כל הסיפור: PIECE -הגשמת חלום, אחיזה בארץ, פיסה משלך MINE -סמל סטטוס, מקום אישי, שמור, PEACE OF MIND - שלוות נפש, מנותק, פרטי, ירושלים: היסטוריה עתיקת יומין, חיבור יהודי, עיר אפופה, לוקיישן אסטרטגי וכו' השפה הגרפית שמורכבת מ- PIECES (חתיכות) ויוצרת פסיפס מדהים והשם אלטנוי. חיבור לשם הרחוב, לפראג שמסמלת את החופש והחיבור בין החדש ישן. את הפרויקט המדהים הזה יצר סטודיו פוגל. ליצירת קשר s.fogel89@gmail.com
ALTNOY
התוצאות: התהליך האסטרטגי הוביל לשינוי בכל החלקים. החל מהתכנון האדריכלי שעבר שינוי מעיצוב למגורים לעיצוב חלל מלונאי: התאמת הפסיליטיז׳, התאמה עיצובית- קשתות/חללים גבוהים/לובאים, דירות מותאמות לחויה, התאמת השרותים לדייר- ממגורים לגיחות קצרות: מענה לחגים, צרכים עסקיים, צרכים אנושיים וכו', ובעיקר אופן השיווק והמכירה שהשתנה משמעותית: ממכירת אחוזה בארץ למכירת אחיזה בארץ, ממכירת נכס למכירת פיסה.
ALTNOY
"האסטרטגיה למיתוג נדל"ן שינתה לנו את כל ההסתכלות על מהות הבניין, והתכנון שלו בהתאם להגדרה והצורך של קהל היעד. האסטרטגיה נתנה לנו הגדרות ברורות מה אנחנו מוכרים ואיך למכור את זה לקהל היעד. זה היה פיצוח גאוני, והסתכלות רחבה הרבה יותר מאשר למכור רק את הלוקיישן"
פוגל סטודיו