PEACE OF MIND
לקוח -
מיוידה
תעשיה - עגלות
שירותים -
מיתוג| עיצוב
בשוק העגלות יש שחקנים חזקים, לכל חברה יש יתרונות ויש חסרונות. מיוידה נכנסה כשחקן חדש ואמיץ עם בשורה פורצת דרך בתחום. עגלה מתוכננת מעוצבת ומוקפדת הנותנת מענה מדויק לאמא שרוצה לתת לעצמה ולתינוקה את המוצר המושלם. בעולם מתקדם כמו שאנחנו חיים לא רלוונטי לקחת בעלות על יתרון מוצרי שיש לנו על פני המתחרים קצב ההתפתחות כל כך מהיר והבידול לא מחזיק מים. הבחירה של ההורה בעגלה שתשמש אותם מלווה עם הרבה חשש והתלבטויות ואת הנקודה הזו יצאנו לברר←
מיוידה
מיוידה
הצרכן, כמו בכל רכישה מעבר לערך הפונקציונלי מחפש את החוייה שתתן לו הרכישה. ההורים, רוצים לקנות קניה חכמה, הם רוצים איכות יחד עם עיצוב ויופי ומוכנים לשלם על זה הרבה. אחרי פילוח ומחקר עמוק צפה אמת שפוגשת הרבה מאוד מהצרכנים: כשהורים מגיעים לרכוש עגלה, מלבד המחשבה על התינוק וצרכיו הם רוצים לפנק את עצמם דרך הרכישה לתינוק.ושם מתחילה המלחמה הפנימית- האם הרכישה היתה מושלמת לתינוק או מושלמת בשבילם… נוצר מצב שבקנית מותג יש בירכתי הבטן את החשש שויתרו על נוחות הילד בשביל הערך המיתוגי והסטייל
האסטרטגיה המוצרית מבוססת על יסורי המצפון ההוריים. הבטן הרכה של ההורה היא התינוק, ההורים רוצים לדעת שקנו מותג נבחר בלי לוותר על הנוחות והביטחון של הבייבי. וכאן האסטרטגיה אומרת: לפני הכול, הבייבי. לפני הכול- הצורך הקריטי הראשון: מענה מושלם לתינוק. המוצר איכותי, מתוכנן, בנוחות מקסימלית. מיד אחריו אפשר לעבור לצורך המשני והחשוב מאוד: המיתוג והמיצוב של המוצר.
מיוידה
בלוגו ובשפה הויזואלית בחרנו לשדר את מהות המותג- חשיבה מדויקת על צרכי האמא והתינוק . בנינו את הלוגו על בסיס איקון קליעה למטרה כדי להעביר את התחושה של שבלול ביתי וחמים הצורניות המעוגלת, המאפשרת, יחד עם האות A שהיא האות שמסימת את צליל השם, שמה בפרונט את ההתאמה והחשיבה על כל פרט יחד עם העיצוב המוקפד פלטת הצבעים גם היא יושבת על צבעים רכים ואימהיים וכל השפה הצילומית הוגדרה בהתאם לאופי הזה.
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה
מיוידה