G-D16K2TD6CQ
ממתגת,
בואי לייצר ללקוחות שלך
גם את מוצאת את עצמך
מצליחה לבדל ויזואלית מעולה.
אבל באסטרטגיה המיתוגית,
כשאת מחפשת לבדל את ההבטחה והערכים של הלקוח,
את מרגישה שהכל תפוס וגנרי?
את מעצבת נדירה, יודעת להמציא את עצמך מחדש
ולהוציא מותגים מלאי השראה ויזואלית וחגיגה לעיניים
אבל כשאת צריכה להחליט על ההבטחה של הלקוח,
על הערך המרכזי שלו
ועל האסטרטגיה שתוביל את כל התהליך, את מרגישה שזה לא בשבילך.
את רוצה להיות ממתגת כמו המשרדים הגדולים
רוצה להוציא מיתוג מדויק, מבודל באמת, שייתן בטחון לך וללקוח
וימצב אותו במקום חדש בלי מתחרים כלל.
כדי שהוא לא רק יראה טוב, בולט ומקצוען, אלא יהיה בשורה לשוק וימגנט לקוחות מדויקים.
תהליך כזה דורש המון עומק וחשיבה,
המון התעסקות וניתוח, אחריות ודיוק והרבה נסיון וידע.
ולא בשביל זה בחרת להיות מעצבת.
אולי את מתכננת ללמוד את זה ומחכה לשעת כושר
אולי את מעדיפה לברוח מעסקאות מורכבות כאלה ולהישאר באזור הנוח לך
בינתיים את מפסידה עסקאות שוות
וקצת לא מתקדמת…
מעצבת טובה לא חייבת להיות גם אסטרטגית
שמצליחה לקבל החלטות מורכבות
ולמצוא את הבשורה הייחודית של העסק.
בדיוק בשביל זה אני כאן:
לאפשר לך להוציא מיתוגים מלאים, מדויקים, ברמה בינלאומית,
להרויח פי 2 על אותו לקוח,
להמשיך ללוות אותו לאורך זמן,
לתת לו ערך גבוה במיוחד
ולהוציא לקוח מרוצה שבולט באמת.
זה אפשרי למתג ברמה בינלאומית ולהוציא לקוח מבודל באמת,
בלי להסתבך עם חלקים שדורשים ידע מורכב, נסיון, אחריות והמון חשיבה
ולהישאר חתומה על התוצאה←
בשנה האחרונה ליויתי מעצבות מדהימות בתהליכי אסטרטגיה מורכבים
ביחד הצלחנו להגדיר עסקים בצורה חדשה ולייצר מותגים מבודלים לחלוטין בתחומם.
אחרי שראיתי לאיזה רמה פרויקט משולב כוחות יכול להגיע,
כמה ערך אסטרטגיה חדה נותנת לתהליך של המעצבת
ובעיקר לתוצאה שהלקוח מקבל כשיוצרים לו עולם ללא מתחרים,
אני כאן כדי להציע לך להצטרף גם
↓
אסטרטגיה היא חלק מכריע.
בתהליך מיתוג אי אפשר לזוז בלעדיו.
היום לעומת העבר יותר ויותר ממתגות לא מוותרות על תכנון נכון והגדרת ערכי הלקוח.
אבל ככל שהעולם מתקדם יותר ומתמלא בכמות עסקים גדולה יותר,
הבידול הופך להיות קשה ומורכב למציאה,
הערכים הופכים להיות גנריים:
פאנית היא מתאימה/מבינה/גמישה/עדכנית/אנושית וכו…
יועץ משכנתאות הוא מתוכנן/ישר/אכפתי/אמין/מסור וכו…
מעצבת היא מגניבה/קריאטיבית/השראתית/עמוקה וכו…
אדריכלית היא יצירתית/חושבת מחוץ לקופסה/מזהה את צרכי הלקוח וכו…
צלמת היא אוהבת ילדים/שמחה/מבינה בעיצוב/ וכו…
קשה מאוד למתג לקוח בצורה שלא רק יבלוט בין המתחרים,
אלא שיספר סיפור אחר, שונה בנוף
ובעיקר יהיה מדויק לצורך שלו, לערכים שלו ובאמת ימגנט אליו את הלקוחות המתאימים והנכונים.
את זה אני עושה יום יום. מייצרת עולם ללא מתחרים.
בתהליך עמוק שמתחיל מהשורש של העסק,
עובר דרך המוצרים שלו והעתיד הגדול וממצב את בעל העסק
בעולם מדויק ללא מתחרים בכלל.
הבידול שאני בונה מורכב מנתוני השטח של המוצרים, הכדאיות, קהל היעד ההיסטוריה והעתיד הרצוי.
הוא נגזר מההטבע הבסיסי הטבוע באישיות ומשפיע על האג'נדה
והוא בעיקר מחדש ומגדיר את העסק מכיון שונה, אחר ומפתיע.
תוכלי לכוון ללקוחות גדולים עם הקף גדול מאוד ולתת להם תמורה מלאה,
תדעי שיש לך את כל הכלים לקחת את הלקוח למסע מרתק עד לפריצה הענקית שלו,
תגשי לפרויקטים גדולים עם גב חזק ובטחון מלא בעצמך.
תוכלי לתת ללקוחות שלך מעטפת גדולה הרבה יותר ולהרויח בהתאם,
תמשיכי עם הלקוח לתהליכים מורכבים יותר,
הלקוח יקבל ממך ערך עצום ורק ירצה להמשיך איתך לעוד ועוד מוצרים,
תהפכי למשרד מיתוג/פרסום כמו הגדולים בשוק
וכל תמורה שתתני ללקוח תהיה פי 2 ויותר.
כשהאסטרטגיה סגורה בכל הקצוות, כל השלבים בפרויקט ברורים לך הרבה יותר,
ברור איזה עולם תוכן את מייצגת, לאיזה קהל את פונה,
קל כל כך להמשיך משם לקונספט חדש ומדויק,
תדעי מה המסר שאת אמורה להעביר בכל פיקסל,
והדרך לתוצאות מדויקות ויפהפיות ברורה ואפשרית הכי שיש.
הלקוח יחווה אותך מקצועית, מדויקת, מכוונת,
התהליך שהוא יעבור יהיה עמוק, יסודי והופך ראש,
תעבירי אותו מלהיות אחד מתוך כולם ל'עולם ללא מתחרים',
הוא יקבל ממך ערך נדיר ושונה לגמרי מכל פרויקט מיתוג אחר
וימליץ עליך בכל פה הלאה.
אחרי שגייסת את הלקוח והתחלתם את התהליך, אני מצטרפת כנותנת שרות מטעם המשרד שלך ואנחנו נפגשים יחד לפגישה משותפת.
בפגישה נמפה את כל חלקי העסק מהרגע שנולד החלום ועד עכשיו ונכנס לכל הרבדים: המוצרים הקיימים, התהליך, ההצלחות, הכישלונות, ההיסטוריה והחזון.
המטרה שלי לזהות את האפיון האישיותי של הלקוח שלך, מה מניע אותו, מה יוצר את ההרכב היפה הזה שיוצר 'את מה שהוא' וגורם לו לבחור את מה שבחר ולעשות את מה שהוא עושה.
אני מזהה ומאתרת את הנקודה הזו ומגדירה אותה בחדות ובדיוק מקסימלי.
אחרי שגייסת את הלקוח והתחלתם את התהליך, אני מצטרפת כנותנת שרות מטעם המשרד שלך ואנחנו נפגשים יחד לפגישה משותפת.
בפגישה נמפה את כל חלקי העסק מהרגע שנולד החלום ועד עכשיו ונכנס לכל הרבדים: המוצרים הקיימים, התהליך, ההצלחות, הכישלונות, ההיסטוריה והחזון.
המטרה שלי לזהות את האפיון האישיותי של הלקוח שלך, מה מניע אותו, מה יוצר את ההרכב היפה הזה שיוצר 'את מה שהוא' וגורם לו לבחור את מה שבחר ולעשות את מה שהוא עושה.
אני מזהה ומאתרת את הנקודה הזו ומגדירה אותה בחדות ובדיוק מקסימלי.
אחרי שקבלתי מהלקוח את עיקר הנתונים, אני יוצאת לאיסוף והשלמת מידע:
מיפוי מתחרים ישירים ועקיפים/קהל יעד/הלקוחות האידיאליים/פוטנציאל והיתכנות. אני מנתחת וסוקרת את ההצע והשוק הקיים, כל מה שצריך כדי לקבל תמונה מלאה בשביל להצליח להגדיר את העסק בצורה מדויקת ולהוציא אותו מתוך ים המתחרים.
אחרי שקבלתי מהלקוח את עיקר הנתונים, אני יוצאת לאיסוף והשלמת מידע:
מיפוי מתחרים ישירים ועקיפים/קהל יעד/הלקוחות האידיאליים/פוטנציאל והיתכנות. אני מנתחת וסוקרת את ההצע והשוק הקיים, כל מה שצריך כדי לקבל תמונה מלאה בשביל להצליח להגדיר את העסק בצורה מדויקת ולהוציא אותו מתוך ים המתחרים.
חצינו את זה! כאן מגיע שלב האאורקה! חיבור מרגש ומלא ניצוצות בין האופי והנתונים לשטח.
אחרי שאספתי את כל הנתונים ויש לי את הכל ביד,
אני מחברת הכול לתמונה אסטרטגית רחבה ומהפכנית שנותנת הסתכלות חדשה ואחרת על כל העסק.
ויש לנו ביד עסק שמספר סיפור אחר שונה וייחודי מכל המתחרים.
חצינו את זה! כאן מגיע שלב האאורקה! חיבור מרגש ומלא ניצוצות בין האופי והנתונים לשטח.
אחרי שאספתי את כל הנתונים ויש לי את הכל ביד,
אני מחברת הכול לתמונה אסטרטגית רחבה ומהפכנית שנותנת הסתכלות חדשה ואחרת על כל העסק.
ויש לנו ביד עסק שמספר סיפור אחר שונה וייחודי מכל המתחרים.
בשלב הזה כל התשובות מתקבלות
תעודת הזהות מגדירה הכול מחדש-
מיהו קהל היעד הנכון והרווחי, מה סדר הפעולות הכי מקדם, המוצרים מקבלים הגדרה חדשה, חווית הלקוח נהיית מדויקת יותר, מערך השיווק נהיה בהיר, וכל השיח העסקי ברור, מזוהה, ומדויק!
את מקבלת את הכול ברור מול העיניים, כדי שלאורך כל ביצוע הפרויקט יהיה לך קובץ זמין וברור לחזור אליו כדי לדייק ולהתמקד.
בשלב הזה כל התשובות מתקבלות
תעודת הזהות מגדירה הכול מחדש-
מיהו קהל היעד הנכון והרווחי, מה סדר הפעולות הכי מקדם, המוצרים מקבלים הגדרה חדשה, חווית הלקוח נהיית מדויקת יותר, מערך השיווק נהיה בהיר, וכל השיח העסקי ברור, מזוהה, ומדויק!
את מקבלת את הכול ברור מול העיניים, כדי שלאורך כל ביצוע הפרויקט יהיה לך קובץ זמין וברור לחזור אליו כדי לדייק ולהתמקד.
אני מלווה אותך לאורך הפרויקט באחריות מלאה
וזמינה לכל שאלה שעולה. שאלות אסטרטגיות, שאלות ויזואליות, וכל ספק שעולה במהלך התהליך
אני כאן כדי לכוון אותך למקסם את הפרויקט ולתת לך את כל הבטחון והידע כדי להוציא את הלקוח הכי טוב שאפשר
אני מלווה אותך לאורך הפרויקט באחריות מלאה
וזמינה לכל שאלה שעולה. שאלות אסטרטגיות, שאלות ויזואליות, וכל ספק שעולה במהלך התהליך
אני כאן כדי לכוון אותך למקסם את הפרויקט ולתת לך את כל הבטחון והידע כדי להוציא את הלקוח הכי טוב שאפשר
אם לקוח רוצה מיתוג כדי לייפות את עצמו ('מה שנקרא כרטיס ביקור') הוא לא צריך אותי.
השיטה שלי מתאימה ללקוחות שיש להם בשורה להוציא לעולם! כאלה שרוצים לצאת מ'ים המתחרים' ולהוביל ביחודיות בשוק!
היכולת למצוא בידול היום הופכת להיות קשה יותר ויותר.
גם בגלל ריבוי העסקים ונותני השרות, גם בגלל שכולם רואים את כולם וקשה מאוד לחדש ולהשאר ממציא.
בידול מוצרי בטח לא תופס היום, כי ברגע אחד מעתיקים ממך,
וכאן עלה הצורך של מצד אחד להגדיר בידול שבאמת יבדל ויגרום ללקוח להיות בולט באמת ויחודי לחלוטין בתחומו,
מצד שני להביא לחיבור מדויק לD.N.A ולאיכות האמיתית של בעל העסק.
בתהליך שפיצחתי 'עולם ללא מתחרים' הגעתי בדיוק לזה:
לפיצוח החד והדק הזה שמוציא כל עסק מהמשוואה ומביא ערך אמיתי ומיוחד לבעל העסק וגורם לתוצאה שונה לחלוטין,
מחוברת הרבה יותר ועובדת הרבה יותר.
מעבר לבידול החד, הדק והמחדש שתקבלי בתהליך-
תקבלי גם אומץ ויכולת לעבוד עם פרויקטים גדולים משמעותית,
תקבלי את כל הנתונים כדי להגיע לרמת דיוק ואיכות הכי גבוהים שיש,
תוכלי להתפנות לחלקים שאת הכי אוהבת ולגבות עליהם הרבה יותר.
תתני ללקוחות שלך ערך שלא יסולא בפז, תגרמי להם להשאר שלך לאורך זמן וכמובן תרויחי מהם הרבה הרבה יותר.
אם אני לוקחת את האסטרטגיה שלך, עם מה אני נשארת? את כל הרווח שלי אני מעבירה הלאה!
השאלה הזו עולה להרבה והיא לגמרי הגיונית,
רק שהתשובה עליה פשוטה. הרווח לא נגזר ממך! בשום אופן! ברגע שאת מוסיפה את התהליך ללקוח, את נותנת לו ערך גדול הרבה יותר. תמורה גדולה יותר שהוא משלם עליה.
ואני יודעת מה עובר לך בראש עכשיו: להעלות מחיר??
גם ככה קשה לו לשלם את העלות הגבוהה של תהליך מיתוג,
אז להוסיף עוד מקצוענית??
כן. פרויקט טוב יותר שווה יותר. וגם הלקוח שלך מבין את זה. ואפילו רוצה את זה
עובדה שקולגות שלך עשו את זה והצליחו!
בשביל שתצליחי למכור את הפרויקט במחיר שמגיע לו,
ובשביל שהלקוח יבין את הערך שהתהליך הזה יתן לו בלי התנגדויות על תוספות מייקרות,
אני כאן איתך כבר משלב המכירה, עם 2 אופציות:
1# מזמינה אותך ללמוד ממני את כל הטיפים למכירה נכונה,
איך לגרום ללקוח שלך להבין את הערך,
לרצות אותו ולשלם עליו בשמחה!
2# אופציה שניה שיחה משותפת שלך עם הלקוח ואיתי,
בה נעביר לו את הערך המדהים של תהליך יסודי, מהשורש,
כדי שהעסק שלו יעבור מהפך אמיתי ויפסיק להיות שורד בין מתחרים.
הפרויקט הוא שלך, ואת היא זו שחתומה על התוצאה.
הלקוח הוא שלך, אני עומדת מול הלקוח כאחת מתוך הצוות שלך בכל החלק האסטרטגי על הטייטל: 'אסטרטגית מלווה של הפרויקט'.
תפקידי ללוות את התהליך האסטרטגי ולענות על כל שאלה אסטרטגית שצפה,
תוכלי לבחור האם תמיד התקשורת תהיה משולשת או זוגית בלבד. לפי הנוחות שלך.
כשהכול חלק וזורם ויש שת"פ מלא בין כולנו, התהליך לוקח בין 6-12 יום
יהודית בכשרון אגדי ובשילוב נדיר,
יודעת מצד אחד לשאול את השאלות הנכונות,
להגיע לעומקים חדשים,
ומצד שני לדלות את ה-פאנצ' ליין.
לדעת לקלף את כל רעשי הרקע
ולמצוא את נקודת האמת שמשליכה על כל הפרוייקט.
במהלך מספר רב של פרוייקטים שיהודית ניצחה על האסטרטגיה,
נהניתי כל פעם מחדש מהגילוי המפתיע של הבידול,
תכלס, האסטרטגיה המדוייקת העיפה את הפרוייקטים לרמה גבוהה הרבה יותר.
יהודית, מביאה בשורה אסטרטגית מדהימה לעולם העסקים.
בהסתכלות בהירה ועמוקה, בניתוח חכם ומדויק,
ובהבנה נדירה לניואנסים בעולם העסקים והאנשים-
היא מביאה בידול עוצמתי ומחדש שמחבר נקודה אנושית עמוקה
יחד עם בידול עסקי מחובר שטח ותואם נורמות שוק וקהל יעד.
כמי שחווה עם יהודית תהליכים משותפים בפרויקטי מיתוג
אני יוצאת כל פעם נפעמת מהחיבור המרגש הזה,
בין העולם הפנימי של הלקוח, לעולם העסקים בו הוא בועט.
חוויה של חיבור, של בהירות, של ביטחון, ושל הצלחה בס"ד.
אני ממליצה!
באתי ליהודית עם אסטרטגיה שסירבה להתפצח,
חברת שותפים, כל אחד מהם עולם ומלואו.
תכונות מגוונות, ומנועים עוצמתיים
כל אחד מהם DNA מהלך בפני עצמו.
נעים מאוד, יהודית צאל, אסטרטגית מותגים ובונה גשרים חדשים.
בסטודיו שלי אני פוגשת המון בעלי עסקים,
אם כלקוחות קצה ואם כאסטרטגית בתהליכים של מעצבות מדהימות
שנים חוויתי את הקריעה הזו, הרצון לעבוד לפי אסטרטגיה מדויקת
לעומת הרצון להתפתח לפי איך שהלב רוצה.
האם נכון לעבוד לפי הכללים בעולם, להתקדם להצלחה לפי הספר אבל להשאר מנותקים רגשית?
או לייצר מוצרים לפי איך ש'מתחשק' ולפי הדחף ולעזוב את התוכנית העסקית הברורה?
פיצחתי שיטה מדויקת לבידול שנובע משילוב של D.N.A ביחד עם צורך השוק והשילוב בין עסקים דומים,
בשיטה הזו אני מביאה את העסק למצב שהוא מחובר רגשית למה שהוא עושה
אוהב את העבודה ועובד מתוך תשוקה אדירה!
והפלוס הגדול שהוא הופך לבלתי מועתק
וחוצה את הגשר מתוך ים עמוס בתחרות ל'עולם ללא מתחרים'.
בכל פעם כשאנחנו מגיעים לפיצוח הערך המוסף והבלעדי של העסק,
אני רואה את הפנסים נדלקים,
את החיבור המדהים שנוצר אצל בעל העסק
ואת האושר הגדול שמביא לתוצאות ענק.
החלום שלי הוא להביא את השיטה הזו לכמה שיותר עסקים,
לפמפם את המסר שאין לכם מתחרים!
אני מאמינה שבדיוק כמו שכבני אדם יש מקום לכל אחד ואף אחד לא נלחם על האוויר של החבר שלו
בדיוק כך גם בעסקים, לכל עסק יש בשורה שונה, אחרת ומיוחדת
לכל אחד יש גשר פרטי משלו שמוביל בדיוק ליעד, לקהל שצריך בדיוק אותו ומוכן לשלם בשבילו הרבה!
ואת הגשר הזה אני מציעה לך לתת ללקוחות שלך
ולהקפיץ את המיתוגים שאת בונה לעולם אחר
האסטרטגיה למיתוג נדל"ן שינתה לנו את כל ההסתכלות על מהות הבניין.
כל התכנון השתנה בהתאם להגדרה והצורך של קהל היעד שהגדרנו.
האסטרטגיה נתנה לנו הגדרות ברורות מה אנחנו מוכרים
ואיך למכור את זה לקהל היעד.
זה היה פיצוח גאוני,
והסתכלות רחבה הרבה יותר מאשר למכור רק את הלוקיישן.
כשהרגשתי שהמיתוג הישן שלי כבר לא מבטא מספיק את סגנון הפרוייקטים שאני עושה, פניתי ליהודית צאל כדי להוציא לאור את נקודת הבידול הכי פנימית שלי. חיפשתי להגדיר את היחודיות שלי בתוך שוק מוצף מעצבות,
ולספר סיפור אחר.
יהודית בגאונות שאין לה מתחרים (אמיתי!) קילפה ממני את כל האמירות ה"רגילות" ו"הסטנדרטיות" והעצימה את הנקודה הכי פנימית ומדוייקת,
ובעיקר אחרת.
זה תהליך מדהים שאני מאחלת לכל אחד לעבור אותו.