הצרכן, כמו בכל רכישה מעבר לערך הפונקציונלי מחפש את החוייה שתתן לו הרכישה. ההורים, רוצים לקנות קניה חכמה, הם רוצים איכות יחד עם עיצוב ויופי ומוכנים לשלם על זה הרבה.
אחרי פילוח ומחקר עמוק צפה אמת שפוגשת הרבה מאוד מהצרכנים:
כשהורים מגיעים לרכוש עגלה, מלבד המחשבה על התינוק וצרכיו הם רוצים לפנק את עצמם דרך הרכישה לתינוק.ושם מתחילה המלחמה הפנימית- האם הרכישה היתה מושלמת לתינוק או מושלמת בשבילם…
נוצר מצב שבקנית מותג יש בירכתי הבטן את החשש שויתרו על נוחות הילד בשביל הערך המיתוגי והסטייל