הפלוסים בקורס:
מחשבון תמחור אישי
מותאם אליך אישית
אין סוף
הרחבת הצעות המחיר שלך
לאינספור מוצרים בקלות
מעטפת יישום
הדגמות ותרגול ליישום מיידי
+קבוצת גוגל גרופ לדיונים ופרקטיקה
G-D16K2TD6CQ
הנושא הכי חסוי ברשת.
בין אם את 20 שנה בתחום ובין אם חודשיים, הרגע שבו את מציעה הצעת מחיר ללקוח פוגש אותך בכל פעם מחדש.
הפחד להפסיד כסף, לתת הרבה יותר מהתמורה, מלווה בכל שלב.
החשש להפסיד לקוח, כי תמחרתי זול מדי או יקר מידי,
הערפול שיש על הנושא הזה בקבוצות ובין קולגות גדול,
ואין כמעט דרך לדעת כמה לוקחים המתחרים ואיך המחיר ביחס לשוק.
המורכבות הזו עולה בכל שלבי הפרויקט, גם אחרי הסגירה של ההצעה:
כמה איך והאם לתמחר מוצרים נוספים על אותה שפה, איך להתיחס לשרות נוסף וחריג,
ובכלל, איך לומדים מטעויות, לא מפסידים כסף ומרויחים יותר
השיטה שאלמד אותך היא כמעט אוטומטית:
מבינים את העקרונות← מזינים את הנתונים← והופ, יש מחיר.
בלי להתיעץ עם אלף קולגות בדרך, (ולא לקבל תשובות..)
בלי לחפור בקבוצות ובפורומים,
בלי להרגיש פרפורים ולחץ,
בלי להתבאס, ובלי להפסיד משום פרויקט.
הכיף בשיטה הזו שהיא גמישה ומתאימה את עצמה ביחס להקף העבודה ולרמת הביצוע שאת נותנת.
לא תפסידי יותר כסף מתכנון לא נכון.
לא תעבדי קשה בלי תמורה הוגנת.
תוכלי להעלות מחירים בצורה ברורה, הוגנת ובטוחה.
תוכלי להרחיב חבילות ולמכור מוצרים ותהליכים ברורים.
יהיה לך מחירון אישי קבוע לשליפה
לא תשרפי זמן יקר לעבודה בבניה של הצעת מחיר
לא תפסידי יותר לקוחות כי לא שלחת בזמן את הצעת המחיר שלך
תדעי בדיוק כמה לקחת על כל פרויקט.
תהיי בטוחה עם המחיר שלך .
הלקוח יסמוך עליך ב100%.
הפלוסים בקורס:
מחשבון תמחור אישי
מותאם אליך אישית
אין סוף
הרחבת הצעות המחיר שלך
לאינספור מוצרים בקלות
מעטפת יישום
הדגמות ותרגול ליישום מיידי
+קבוצת גוגל גרופ לדיונים ופרקטיקה
הסדנה חידשה לי הרבה!
כבר מזמן עברתי את לבטי ההתחלה
ואת תהיות "אמאלה איך מתמחרים לוגו"
אחרי עשור שלם בשטח כבר ברור לי כמה עולה כל מוצר שלי,
ואיך להרכיב הצעה נכונה גם לי וגם ללקוחה,
ועדיין, הסדנה של יהודית צאל חידשה לי הרבה!
רעננה בי תובנות ועזרה לי לעשות סדר בראש.
[ רעיה. סטודיו מנטה ]
חידשת פה משהו מדהים!
יהודית את תותחית על!!!
קודם כל מרתקת, ברורה, שופכת כמו כוס מלאה
עשית את זה בענק,
באמת חידשת פה משהו מדהים!
נתת פה נקודות מדהימות גם לבדיקה עצמית ובעיקר לפרקטיקה.
נתת לי מלא תובנות.
עכשיו צריך להתחיל לעבוד………..
[ שרה פוגל ]
מהפכה!
היה מטורף
יש לי מלא ש״ב,
יהודית הבאת חומר טוב מאוד!!!!!!!
מהפכה
ממליצה לכולן!
[ רבקי ]
[ מירי מנדל ]
לא מבינה איך את ככה מוציאה את החומר!
תקשיבי, וואוווו!! 4 שעות מטורפות!!
מלאות בחומר וידע שאני לא מבינה איך את ככה מוציאה את זה בכיף..
זה חומר שצריך לעכל אותו, לוקח קצת זמן.. אבל אני בטוחה שאעבוד בצורה הזו או לפחות אנסה לעבוד.
[ מלכי זינגר. סטודיו BRAVE ]
[ מירי דז'לובסקי ]
[רוחה שיינין ]
קלי קלות!!!
את מדהימה אותי יהודית!
התרגשתי איך נתת את עצמך מכל הלב מעל ומעבר
חשפת הכל, לא השארת כלום לעצמך,
והסברת הכל בבהירות ובמאור פנים
משהו שלקחתי – את עובדת מאד פרקטי, את יודעת?
ולא רק זה, את מתנהלת חכם.
[ רחלי לשינסקי ]
[ פייגי רוטנברג ]
נתת לי ערך לעצמי, מה אני עושה מעבר לעיצוב ואסטרטגיה:)
אני יודעת עכשיו איך לתמחר, לעמוד על שלי, ולעמוד מאחורי המחיר שאני אומרת
עשיתי כבר כמה הצעות מחיר עם המחשבון, וזה פשוט עובד נפלא.
גם בסדנא, נתת כל כך הרבה עיצות פרקטיות ומעשיות מאחורי הגב כיצד לסדר הצעות מחיר, כיצד לתת חבילת מיתוג ועוד
שרק בשבילן היה צריך סדנא:)
ההגשה שלך ברורה ומהממת
והמחשבון גאוני ועוזר מאוד מאוד
תודה ענקית, פשוט.
[ עטרה בורשטיין ]
[ רחלי איתן ]
[ אסתי רכניצר. תפנית ]
האמת שהגעתי לסדנא קצת סקפטית, מה כבר תוכלי לחדש לי ובאיזה פורמט בכלל היא תדבר איתנו…
הצלחת לגעת ולחשוף את הנקודה הרגישה ביותר שיש למעצבות גרפיות,
הצלחת לדייק את הנקודות הקטנות ביותר בתוך התימחור,
ולתת ערך מוסף על העבודה שלנו.
הצלחת לתת לי להבין את העוצמה שבתימחור הנכון והמדויק.
כי רק זה מייצר את הביטחון מול הלקוח הבא ואת ההבנה שהכל משוקלל ולא אפסיד בפרויקט הבא…
תודה ענקית שפתחת את הטאבו. ותודה על הזמן שלך ועל המענה המפורט והיעיל.
[ טליה שלוש ]
[ שרה קוסובסקי ]
[ נעמי קמפינסקי ]
[ מירי ארזי ]
ממליצה לכולן!
[ רבקי ]
כבר מזמן עברתי את לבטי ההתחלה
ואת תהיות "אמאלה איך מתמחרים לוגו"
אחרי עשור שלם בשטח כבר ברור לי כמה עולה כל מוצר שלי,
ואיך להרכיב הצעה נכונה גם לי וגם ללקוחה,
ועדיין, הסדנה של יהודית צאל חידשה לי הרבה!
רעננה בי תובנות ועזרה לי לעשות סדר בראש.
[רעיה. סטודיו מנטה]
יהודית
[שרה פוגל]
היה מטורף יש לי מלא ש״ב,
ממליצה לכולן!
[רבקי]
[מירי מנדל]
תקשיבי, וואוווו!! 4 שעות מטורפות!!
מלאות בחומר וידע שאני לא מבינה איך את ככה מוציאה את זה בכיף..
זה חומר שצריך לעכל אותו, לוקח קצת זמן.. אבל אני בטוחה שאעבוד בצורה הזו או לפחות אנסה לעבוד.
[מלכי זינגר. סטודיו BRAVE]
את מדהימה אותי יהודית!
התרגשתי איך נתת את עצמך מכל הלב מעל ומעבר
חשפת הכל, לא השארת כלום לעצמך,
והסברת הכל בבהירות ובמאור פנים
משהו שלקחתי – את עובדת מאד פרקטי, את יודעת? 🙂
ולא רק זה, את מתנהלת חכם.
האמת שהגעתי לסדנא קצת סקפטית, מה כבר תוכלי לחדש לי ובאיזה פורמט בכלל היא תדבר איתנו…
הצלחת לגעת ולחשוף את הנקודה הרגישה ביותר שיש למעצבות גרפיות,
הצלחת לדייק את הנקודות הקטנות ביותר בתוך התימחור,
ולתת ערך מוסף על העבודה שלנו.
הצלחת לתת לי להבין את העוצמה שבתימחור הנכון והמדויק.
כי רק זה מייצר את הביטחון מול הלקוח הבא ואת ההבנה שהכל משוקלל ולא אפסיד בפרויקט הבא…
תודה ענקית שפתחת את הטאבו. ותודה על הזמן שלך ועל המענה המפורט והיעיל.
אני רוצה שתצאי מהקורס הזה ותתחילי להרויח מידית
פערי, מירי ונעמי עם ערך זהב ותשובות לשאלות ששאלתן
כדי שתוכלי מיד לעלות על הגשר ולהגיע ליעד של הרבה יותר כסף←
המסלול המקצועי של כל אחת מאיתנו הוא מפתיע, יש לו התפתחות משלו, דרכים משלו, וברוב המקרים אנחנו לא יודעים לצפות אותו מראש.
איך מתמודדים מול זה ואתגרי התמחור? האם יש כללים למחירים בשוק? ואיך אנחנו ממקמות את עצמינו על הציר?
נעמי גלבך, מייסדת הפורמה. עם האמת מהשטח.
נעמי גלבך היא מעצבת מוצר עצמאית וכיום גם בחברת Retail Innovation, ראש תחום תקשורת חזותית בשלוחה החרדית של בצלאל ומרצה במחלקה, ויוזמת את מיזם 'הפורמה' לקידום מעצבים במגזר החרדי
המסלול המקצועי של כל אחת מאיתנו הוא מפתיע, יש לו התפתחות משלו, דרכים משלו, וברוב המקרים אנחנו לא יודעים לצפות אותו מראש.
איך מתמודדים מול זה ואתגרי התמחור? האם יש כללים למחירים בשוק? ואיך אנחנו ממקמות את עצמינו על הציר?
נעמי גלבך, מייסדת הפורמה. עם האמת מהשטח.
נעמי גלבך היא מעצבת מוצר עצמאית וכיום גם בחברת Retail Innovation, ראש תחום תקשורת חזותית בשלוחה החרדית של בצלאל ומרצה במחלקה, ויוזמת את מיזם 'הפורמה' לקידום מעצבים במגזר החרדי
מעבר ל'לדעת' את המחיר שמגיע לנו, צריך להביא את הלקוח שלנו לשלם על זה ולהבין את הערך. ולגרום לו להאמין בנו וביכולת שלנו לספק לו את התמורה הזו, ויש לנו הרבה איך להשפיע שהדבר הזה יקרה.
פערי אויש, כיוון, מותגים עם כריזמה. עם מתנה מדהימה:
מקטע מתוך ההרצאה: #1 בניית סמכות ואמון מול לקוח
המילים של פערי:
אני עוזרת לאנשים לבנות מותג. אני מאמינה שלכל עסק יש DNA. וכשהוא ישדר זאת באופן ברור הלקוחות יתמגנטו.
הכול מכוון מלמעלה— היום, אחרי הרבה שנים בתחום ומתוך אהבה אישית למעצבות, מרגש אותי לקדם את המעצבות להצלחה העסקית והאישית שלהן. אני כאן כדי לתת לכם כיוון, כוונה והכוונה.
מעבר ל'לדעת' את המחיר שמגיע לנו, צריך להביא את הלקוח שלנו לשלם על זה ולהבין את הערך. ולגרום לו להאמין בנו וביכולת שלנו לספק לו את התמורה הזו, ויש לנו הרבה איך להשפיע שהדבר הזה יקרה.
פערי אויש, כיוון, מותגים עם כריזמה. עם מתנה מדהימה:
מקטע מתוך ההרצאה: #1 בניית סמכות ואמון מול לקוח
המילים של פערי:
אני עוזרת לאנשים לבנות מותג. אני מאמינה שלכל עסק יש DNA. וכשהוא ישדר זאת באופן ברור הלקוחות יתמגנטו.
הכול מכוון מלמעלה— היום, אחרי הרבה שנים בתחום ומתוך אהבה אישית למעצבות, מרגש אותי לקדם את המעצבות להצלחה העסקית והאישית שלהן. אני כאן כדי לתת לכם כיוון, כוונה והכוונה.
וזו יכולת שאפשר לרכוש:
לשווק את עצמינו ללקוח, לגרום לו לסגור דווקא איתנו, לשלם יותר, להעריך את העבודה,
מירי הופמן יגלניק. אסטרטגיות שיווק & קריאייטיב גדוללל,
עם כמה סודות מקצוע שיאפשרו לך לסגור את הלקוח הבא.
המילים של מירי:
שיווק, איזה כיף. תמיד הייתי כזו, אוהבת לערער על מוסכמות, להילחם בקלישאות, לרקוד ולשיר ששיווק זה כיף!
וכשזה לא? אז נעשה לו טיפול פנים כזה, ונקלף כמה שכבות, עד שהוא יהיה.
אם את אוהבת שיווק, בואי תחגגו איתי! ואם לא? בואי גם, לפחות שאת החגיגה לא תפסידי.
ומילה שלי? גם מי שנכנס בפרצוף החמוץ של 'לא נולדתי לשווק' (אינדבר כזה!) יוצא מכאן בפרצוף חמוץ-מתוק וקצת מאוהב
וזו יכולת שאפשר לרכוש:
לשווק את עצמינו ללקוח, לגרום לו לסגור דווקא איתנו, לשלם יותר, להעריך את העבודה,
מירי הופמן יגלניק. אסטרטגיות שיווק & קריאייטיב גדוללל,
עם כמה סודות מקצוע שיאפשרו לך לסגור את הלקוח הבא.
המילים של מירי:
שיווק, איזה כיף. תמיד הייתי כזו, אוהבת לערער על מוסכמות, להילחם בקלישאות, לרקוד ולשיר ששיווק זה כיף!
וכשזה לא? אז נעשה לו טיפול פנים כזה, ונקלף כמה שכבות, עד שהוא יהיה.
אם את אוהבת שיווק, בואי תחגגו איתי! ואם לא? בואי גם, לפחות שאת החגיגה לא תפסידי.
ומילה שלי? גם מי שנכנס בפרצוף החמוץ של 'לא נולדתי לשווק' (אינדבר כזה!) יוצא מכאן בפרצוף חמוץ-מתוק וקצת מאוהב
הקורס יתאים לך בכל מצב
גם אם חצית את גבולות הרף ואין לך קושי בתמחור
הסדנה הזו תכפיל את הרווחים ואת סל המוצרים שלך
גם אם את לא בענין של להעלות מחירים
תלמדי לתמחר מדויק ולהרוויח הרבה יותר
ואם את עכשיו לומדת להכיר את השטח
תמחור נכון ולא מהבטן, יקל עליך לפרוץ לשוק ולגדול נכון
זה לא מזרק כוח לעמוד מול לקוחות וגם לא שכנוע מנטאלי איך לקחת מחירים גבוהים יותר,
הקורס מאפשר לך לחשב בדיוק כמה העבודה שלך שווה ולוקחת את כל הפרמטרים בחשבון
תסתכלי אחורה על כל הכסף שהפסדת מחישוב לא נכון,
על הזמן שהפסדת מהתעסקות עם הצעות וחששות,
תחשבי כמה כסף תוכלי לחסוך אחרי שתקבלי את הכלי הזה לידיים
כמה אנרגיות, תסכול וכוח תחסכי.
אבל!
הקורס עובר עכשיו עדכון והקלטות מחדש ונמכר בינתיים ב50%
רכשי עכשיו, קבלי בינתיים את הקורס הקודם, ותהני אח"כ מהקורס החדש והמעודכן בחצי מחיר!
אבל!
הקורס עובר עכשיו עדכון והקלטות מחדש ונמכר בינתיים ב50%
רכשי עכשיו, קבלי בינתיים את הקורס הקודם, ותהני אח"כ מהקורס החדש והמעודכן בחצי מחיר!
סדנת בוקר*
*ניתן להחליף בין הערב לבוקר אחרי הרשמה
סדנת ערב*
*ניתן להחליף בין הערב לבוקר אחרי הרשמה
בכל פעם שהתחלתי לבנות הצעת מחיר ללקוח, הרגשתי את התסכול עולה,
כל הצעה שברתי את הראש מחדש, הגישושים אצל קולגות אף פעם לא הניבו מידע ברור.
וידעתי שחייב להיות כזה.
רציתי להחזיק את החבל מ-2 הצדדים,
גם להרויח מספיק והרבה וגם להיות הוגנת ופיירית.
לא הרגיש לי נכון לתמחר לפי גובה האף של הלקוח,
לא הרגיש לי פייר להכניס אמוציות לתמחור,
ובכלל תסכל אותי לגשת למשימה בלי טקטיקה ברורה של 'איך לבצע'.
ככל שהתקדמתי והרחבתי את ההצעות הבנתי שחייב להיות כאן עקרון.
הבנתי שתמחור לא יכול להיות פר מוצר או לפי מחירון שוק,
כי כל אחת מכניסה תהליך אחר ואיכות אחרת למוצר שלה.
ושם הגיעה לי ההבנה.
ניסיתי אינספור נוסחאות
עד שהגעתי לאחת המנצחת
קבלתי נוסחה קלה וכיפית שמאפשרת לי לתמחר נכון,
להרחיב הצעות מחיר, לבנות חבילות הוגנות לי וללקוח.
ומאז סיימתי לנחש, הפסקתי להמציא,
הצעת מחיר נהיתה שלב כיפי זורם וברור,
והתחלתי לחיות.
עם הזמן הראיתי לגדולים בתחום את השיטה והם אימצו אותה ב-2 ידיים.
ביצעו בה התאמות לפי אופי העבודה והיכולת המקצועית שלהם ופשוט נולדו מחדש:)
יהודית צאל, סטודיו ברידג’
ממתגת עסקים וחוצה כל יום גבולות חדשים
אחד הגבולות שאני אוהבת לחצות יום יום זה גבול הזמן.
מאז שאני מכירה את עצמי אני עסוקה בלהכין רשימות,
למצוא טריקים לכל בעיה ולהמציא את עצמי מחדש
אני בן אדם של הרגע האחרון ודווקא המקום הזה דורש ממני ניהול הכי נכון שיש
ומוציא ממני מקסימום יצירתיות
החלום שלי הוא לעזור לכמה שיותר אונות ימניות להשתפשף עם הצד השמאלי
ובעזרת כמה כלים פשוטים לקצר לך את הדרך לניהול הסטודיו שלך בצורה הכי טובה, לאפשר לך לשלוט על כמה פרויקטים במקביל, לעמוד בדד ליינים
ולהצליח לחצות את מגבלות היכולת והזמן←←←
לגישורי דרך, רישומים מהגשר [השראה, כלים, וטיפים להתנהלות וניהול בתוך הגבולות הקיימים]