טעימה סודית
לקוח -
פרומוס
תעשיה - מזון
שירותים -
מיתוג| עיצוב| פרסום

האתגר.

פרומוס, חנות למוצרי אפיה כשנגשנו לפרויקט התמודדנו עם אתגר כפול: המוצרים הנמכרים בחנות למוצרי אפיה נמצאים בהישג יד בחנויות מתחרות וחלק רחב מהם נמכרים גם בסופר במחיר מוזל יותר. המוצר עצמו בלי ייחודיות מסוימת ולכן היעד היה לפצח את קהל היעד ואת המניעים שלו לקנות, ליצור חוויית קניה אחרת ולגרום ללקוחות לרצות להיות חלק ממה שקורה בפנים.

הפתרון.

הפתרון לאתגר השני פתר את האתגר הראשון בצורה מושלמת, פרומוס יושבת על המון ידע וניסיון בתחום הקולינארי. שיפי בעלת המותג התמקצעה בכמה וכמה קורסים והתנסתה המון בשטח. חיברנו בין הידע והפרקטיקה לבין איכות המוצרים והפכנו כל קניה בחנות לחוויה מקצועית של ידע, ביטחון והצלחה. המותג הוא חיבור של קלילות בלי לוותר על מקצועיות. כל תכונה מושכת לכיוון שלה עד שנוצר מיקס מפתיע ושווה טעימה. תלקקו בנימוס:)

קריאטיב.

השם פרו.מוס נולד מתוך השראה של סודות מקצועיים לצד רכות ממיסה ומאזנת של המוס הוא מורכב מהמילה ‘פרו’ - מקצוען, מומחה, מיומן ומאפשר שפה אינסופית מגניבה של סודות וטעמים ממיסים.
פרומוס
בחרנו ב’סוד כמוס כמוטיב. סודות מסתנכרים לרוב עם מקצועניות: סודות מקצוע, מתכון סודי ועוד, ויצרנו שפה מגניבה של סודות, עשירה במוסים כמוסים. בתור התחלה נולד הסלוגן סודות וחומרים באפיה פשוט קליל עם הבטחת מותג חזקה מעכשיו למותג יש שפה משלו, הנה כמה לטעימה:
פרומוס
פרומוס
פרומוס
פרומוס
פרומוס
באסטרטגית הפרסום חשפנו את הבשורה שיש לסודות שלנו להציע לשוחרות האפייה ולאלה שפחות המתכונים, הטעימות, הכול חובר להבטחה התחלנו עם טיזר מבריק שלא השאיר אף אחד מחוץ לזירה.
פרומוס
פרומוס
פרומוס
פרומוס
פרומוס
פרומוס